Lock in

Fredagkväll var det senior lock in. Seniors var i skolan på kvällen och vi kollade på en slide show med foton av alla seniors. Sedan hade vi olika turneringar i air hockey, biliard och bingo.

De flesta seniors var där och det var kul. I slutet av kvällen var det hypnotist förestälning. Jag har aldrig sett en hypnosismsförestälning förrut och var verkligen överaskad för försökspersonerna var verkligen hypnotiserade. De gjorde alla möjliga superpinsama grejer som jag är helt säker på att de aldrig skulle ha gjort frivilligt.

Två av killarna dansade huladans på scenen (de var inte särskilt bra på det). Och en annan kille blev instrukterad att vara Britneys spears, han gick ut i publiken och pussade några killar på håret och dansade sexig tjejdans. Sedan var det en annan kille som blev hypnotiserad till att tro att han var gravid och hade värkar. Det var urkul.

När the lock in var över åkte vi till restaurangen Perkins i Rice lake och åt frukost. Sen åkte jag med hem till Shelby och sov över där.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Åt ni frukost mitt på natten? Höll festen på så länge att ni inte var vid restaurangen förrän på morgonen?

2009-05-17 @ 12:06:43
Postat av: Sofia

Klockan 2

2009-05-17 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0