Soccer

Idag hade vi våran fotbollsmatch och vi vann faktiskt över Hayward, vilket inte har hänt på massor av år. Eller, det var bara varsity teamet som slog Hayward. Eftersom jag är i JV laget kan jag inte direkt ta åt mig äran. I JV matchen förlorade vi,   2 - 0.

Det var en 20 minuters paus i Varsitymatchen på grund av åska. Åskan var inte alls nära men dommaren såg en blixt långt borta i fjärran och pausade matchen i 20 minuter. Det var helt ok för mig, för när vi spelade JVmatchen senare var luften klar, inte så kvav som innan åskvädret.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Synd att ni förlorade, men kul att varsity teamet vann!

2009-05-06 @ 17:14:03
Postat av: Anonym

håller med!

2009-05-07 @ 07:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0