Graduation

Idag hade jag graduation från spooner high school. Det känns lite fusk för mig eftersom jag inte tar studenten från där på riktigt. Jag fick bara ett atendance protocol. Det var kul ändå. Vi lyssnade på några tal, kören sjöng, skolbandet spelade, vi fick alla våra betyg och sedan kastade vi våra fyrkantiga hattar i luften.

Jag tog bilder av mig i rolig amerikansk studentkläder men jag har dem inte på datorn än. Nu i helgen är det massor av studentmotagningar att gå på. Jag ska gå med Elizabeth Bitney, vi tänkte åka runt hela dagen imrgon så att vi kan gån på så många studentmotagningar som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Elisabeth har vi hört talas om tidigare. Kan du inte berätta mer om henne? Har hon bil så att du kan åka med?

2009-05-24 @ 21:32:19
Postat av: mamma

stort grattis till examen! Tänk att ta examen två gånger.

2009-05-24 @ 21:48:54
Postat av: Sofia

Hon är en av tjejrna som jag åt lunch med i skolan. Vi är några stycken som åt tillsammans på samma ställe.

2009-05-25 @ 02:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0