Studiedag

Idag är det studiedag från skolan. Jag har inga planer för förmiddagen men på eftermiddagen är det fotbollsträning. Jag var på fotbollsträning igår också. Det var inte en seriös träning utan bara några av oss tjejer som joggade lite och sparkade bollar till varandra.

På lördag åker jag på min east coast trip. Jag är inte nöjd med informationen jag har fått av YFU trips. Det är mindre än en vecka tills jag åker och jag vet inte än vart jag ska möta min grupp när jag anländer tillf lygplatsen. Jag har mailat dem och klagat så kanske får jag lite info idag.

Förresten var det otroligt bra väder igår. Två dagar innan snöade det och var minusgrader och igår var det minst åtta grader och supervarmt solsken. Najz.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pappa har också haft problem med infon inför denna tripp. De har inte dragit pengar från hans kort, tex. Jag förmodar att pappa kommer att höra av sig. Hoppas det blir en fin resa anyway!

2009-03-16 @ 18:06:27
Postat av: Lotta

Hejhej!

Skönt me en liten början på våren :)

Här har det kommit upp lite vårblommor. Igår på no:n plockade vi lite blommor, sen tittade vi på dom i en växtbok typ. Jag kommer ihåg att snödroppar=snowdrops och krokus=crocus.

Puss o kram

2009-03-27 @ 18:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0