Soccer

Idag var det vårväder i Spooner. Temperaturen var bara 5 grader men eftersom Wisconsin är längre söderut (samma latitud som södra frankrike) värmer solen mer än i Sverige. Det kändes varmt. Särskilt efter det superkalla vädret Spooner hade för inte så länge sedan, -30 grader och blåst.

Jag ska spela fotboll nu i vår. Träningen börjar om en vecka. De tre tjejsporterna man kan välja för våren är softboll, friidrott och fotboll. Jag känner inte för att springa som jag gjorde i höstas och jag vill inte spela softboll för ingen av mina kompisar spelar det. Så jag tänkte att fotboll kan vara kul.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Då kan du, jag, Andreas och Lena spela fotboll i sommar! I Rom var det soligt och ungefär 15 grader i skuggan, skönt:)

2009-03-10 @ 20:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0