Alzheimers ögontest

Läs detta.

ALZHEIMERS' ÖGON TEST Räkna alla ' F ' i följande text:

FINISHED FILES ARE THE RE
SULT OF YEARS OF SCIENTI
FIC STUDY COMBINED WITH
THE EXPERIENCE OF YEARS...
(läs nedan)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hur många ?
Fel, det är 6 - inget skoj.
LÄS DET IGEN !
Gå upp och läs texten igen och hitta alla 6 F' innan du rullar ner..
Anledningen är den här. Hjärnan ser inte ordet 'OF'.

Ofattbart eller hur?
Gå tillbaks och titta igen!!
Alla som räknar alla 6 'F' första gången är ett geni. Eller inte flytande i engelska.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Läskigt, jag såg bara 3 F först och visste ändå att jag skulle skärpa mig ...

2009-03-11 @ 17:00:40
Postat av: Andreas

jag såg två från början....

2009-03-12 @ 10:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0