New York state

Igår kom jag hem från min resa till New York (staten, inte staden tyvärr). Steve åker dit varje vecka för sitt jobb för Kanutsen. Eftersom jag är klar med skolan så åkte jag med, för att se lite mer av USA.
Vi åkte från Spooner till Minnesota, utmed Mississippi river. Sedan in i Wisconsin igen. Indiana och sedan Illinois, genom Chicago. Cleveland Ohio. En kort bit i Pennsylvania. Och vände i staten New York.



Det var kul att se några fler stater än Wisconsin, Minnesota, Pensylvania, D.C., New York, Washington och California. De var de staterna jag sett förrut. Nu har jag sett fler många. Chicago var coolt också. Den bästa delen var nog ändå i början. Utmed Mississippi river, väldigt vacker vy.



Det där är inte min bild. Jag hade inget bra foto av Mississippi så jag laddade upp det här från internet.


Kommentarer
Postat av: mum

Åker Steve så långt varje vecka? Han är truckdriver, det vet jag. Har han alltid samma rutt?

2009-06-05 @ 23:08:44
Postat av: Sofia

Steve åker den resan varje vecka nu. Han bytte till det jobbet det här året. Förrut hade han olika leveranser överallt.

2009-06-06 @ 06:09:50
Postat av: Anonym

ok

2009-06-08 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0