Helgen

Det är början på slutet på en helg med mycket bra väder. Soligt, varmt med svag vind. Jag och min värdfamilj ver och campade. Vi åkte med husbilen till Steves pappas tomt på fredag eftermiddag. Han har strandtomt vid Shell Lake. På lördagen kom familjen Stone och Emily's kusin Zach. Vi badade och solaade och åkte tubing. Alla brände sig. Shellie brände sig värst för hon och Bri Stone har startat en tävling över vem som är brunast i slutet av sommaren. Jag brände mig minst, bara lite i nacken. På lördagkväll åkte alla hem och nu på söndagmorgon åkte vi tillbaka hem.Vi var tvugna att åka hem tidigt nu på söndagen för Emily ska på Stout.

Stout är en sommarskola som Em går på varje sommar sedans sexan. Hon hade bäst resultat i sin klass på ett allmänt test så hon fick en plats på den sommarskolan. Om hon går alla åren får hon sitt första år av college betalt. De får massor av läxor och Emily är sur över att behöva gå i skolan halva sommaren. Men shellie sa att hon kan ändå inte sommarjobba eftersom hon inte har körkort än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0