Lägesrapport

Just nu är det freezing cold här i Wisonsin. Idag var det -7 grader och det kommer förmodligen att bli kallare imorgon. Om det blir vind temeperatur under -30 är skolan instäld. Tyvärr är det bara halvdag imorgon så vi slipper inte så mycket.

Just nu tittar jag på American Idol samtidigt som jag skriver det här inlägget. Hälften av sädningen är reklampauser, jag har massor av tid för datorn. Jag kollar också på gamla avsnitt av hundra höjdare som jag fastnade för på youtube efter att jag visade Heather den där roliga fun light reklamen där allt socker är censurerat. Hon tyckte också att den var kul och var förundrad över att hon aldrig hade sett den på tv. Jag förklarade att det inte var så konstigt eftersom funlight inte säljs i USA.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Du kanske inte vet, men kanske någon annan som läser din blogg - förhållandet celsius - fahrenheit? Jag kan aldrig komma ihåg hur det är.

2009-01-15 @ 20:55:18
Postat av: Andreas

Haha, vad rolig den där reklamen var! Jag har aldrig sett den förut.

2009-01-16 @ 00:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0