Helgens planer

Idag är min första sjukdag från spooner high school. Jag har haft tre ordentliga förkylningar sedan jag kom hit (alla under sensommaren konstigt nog) men ingen riktig infektion. Igår hade jag någon slags maginfluensa/ matförgiftning. Jag vet inte vad som orsakade det men jag tror det kanske var skolans varmkorv, dom är inte fräsha. Jag sov i fjorton timmar och nu mår jag mycket bättre. Imorgon eftermiddag är jag förhopningsvis frisk.

Den här helgen är det YFU möte och först trodde jag att jag inte skulle kunna gå för det är en tre timmars bilresa till staden där mötet är. Det är 12 timmars bilfärd om Shellie ska lämna av mig och sedan åka hem och nästa dag åka tillbaka igen för att plocka upp mig. Därför har vi en överenskomelse med en annan värdfamilj att de skjutsar mig til mötet tillsammans med deras utbytesstudent och på söndag hämtar Shellie oss båda och ger oss skjuts tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0