TSDBW-holiday

Tjohoo Ingen skola imorgon heller. Just nu är det -26 grader ute. Det är ganska farligt när det är så kallt för om någons bil går sönder och den personen inte har täckning eller batteri är det livsfarligt, bara en kvart ute med fel kläder innebär köldskador. Shellie gillar inte kylan för hon måste jobba imorgon. Hon jobbar ju som brevbärare så hon måste ha fönstret nere hela tiden i sin bil.

Innan jag kom hit fick jag ett papper på vad mina värdföräldrar jobbade med och det stod M= Mail carrier och F= Truck driver. Jag trodde att M var male och F var female så jag tänkte: mamman är en lastbilschaför och pappan är en brevbärare. Men sedan förstod jag att M var för mother och F för father. Ganska lätt att förväxla.

Kommentarer
Postat av: Ylva

kom du att tänka på det nu? Händer det inte att Shelley måste låta bli att jobba pga kylan?

2009-01-16 @ 23:39:22
Postat av: Sofia

Shellie får aldrig ledigt pga dåligt väder.

2009-01-17 @ 05:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0