Övertrött inlägg om basket

Jag har ett jätte bra inlägg som jag skrev ner i min loggbok under study hall men jag glömde den i mitt skåp. Så jag tänker skriva det på måndag. Idag hade jag, Luna Heidi och Heidis kompis Emily tänkt åka skridskor men det blev lite missförstånd så vi hade inte tillräkligt med skridskor så det blev ganska misslyckat.

Senare, på kvällen var det roligare för då var vi på Spooners Varsity basketmatch i skolan. Spooner förlorade, men bara med en poäng. Det var en mycket spännande match och typ halva spooner high school var där och hejade. Elizabeth Bitney tog bilder på matchen som de ska använda i årsboken.

I pausen köpte jag en stor ice coffe för jag var så trött och rersultatet blev att jag nu är en blandning av skakigt övertrött och supersämnig. Jag ska försöka att åtminstonde komma i säng innan 1 för jag är helt slutkörd. Jag sov mycket lite under hela veckan och hela dagen idag har jag haft ett twich i mitt vänstra öga från övertrötthet.

Kommentarer
Postat av: Ylva

En naturlig fråga efter detta inlägg är förstås varför du inte sover...

2009-01-10 @ 14:10:38
Postat av: Sofia

Jag tyckte inte att jag sov ovanligt lite men det var i slutet på veckan och jag går upp klockan 6 15 varje dag. Det blir ganska naturligt att vara slutkörd men jag vet inte varför jag så extremt trött. För lite grönsaker kanske :D

2009-01-10 @ 17:41:43
Postat av: Lotta

Synd att Spooner förlorade, men det verkade vara en kul match ändå!

2009-01-11 @ 12:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0