Inte mycket

Nu har jag varit här i Wisconsin i nästan ett halvår. I de utbytesbloggar jag har läst säger de alltid: "Det känns inte alls som jag har varit här så länge". Jag känner det som att jag har absolut har varit här i ett halvår. Så mycket har hänt mig under dessa månader. Jag har lärt känna fler människor under dessa sex månader än jag lärde känna under tre år i Sverige.

Jag har inte mycket att skriva om just nu. Mina skolkompisar säger att things start to pick up i mars. Just nu händer det inte mycket.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Det är trevligt med sådana reflektioner. Det behöver inte hända så mycket. vad du tänker och tycker om saker och ting är också intressant att få reda på.

2009-02-08 @ 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0