Dags beskrivning för den sista quartern

Mitt första lektion på dagen är US history II. Det är US history av första och andra värdskriget.

Video production: Vi spelar in filmer. Vi har inte börjat med filminspelning än utan bara lärt oss grunderna.

Lunch: Jag har börjat ta med mig egen lunch eftersom jag har fotbollsträning och skollunchen är inte bra nog för träning. Så jag äter mest mackor till lunch nuförtiden.

Story workshop: Är ganska tråkig. Vi skriver korta historier, ganska oseriösa.

Art III: En avanserad art class. Jag platsar inte riktigt där men jag sa att jag hade haft en massa bildlektioner (vilket jag faktiskt hade) Vi jobbar med fria projekt som vi väljer själva. Just nu jobbar jag med ett porträtt baserat på ett foto. Jag tänkte lägga upp det på min blogg när jag är klar och se om någon känner igen vem det är.

Student prep period: klasstid.

Soccer practice: Startar klockan 4 i elementary school. Vi har två timmars träning. Kondition och bollkänsla. Vi har inte haft några matcher än för det var för dåligt väder. Vi har två olika lag, Varsity och Junior varsity, som tränar tillsammans. Jag är i JV, för jag har ju inte tränat fotboll förut. Varsity är det seriösa laget.
Jag har mest varit mittfältare på träningarna. Det är kul.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag brukar oxå spela mittfältare! O ibland forward:)

2009-04-08 @ 12:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0