Prom kinda blew

I lördags var jag på min skolas prom. I spooner high school är prom i huvudsak för juniors. Temat var: Under The Sea (verkligen orginelt,  :P haha). Jag gick med en grupp andra tjejer och en kille som var Annas date. Vi åt middag på en restaurang som Ashton gillar. Sedan åkte vi till skolan där dansen var.

I början var det kul. Väldigt formelt. Alla par var presenterade på scenen i tur och ordning. Tjejerna hade fina klänningar och killarna hade eleganta kostymer (de flesta av dem iallafall). Sedan var det dags för presentationen över vem som var promking och promqueen. Ett par som jag inte alls känner vann.

När dansen började var det nästan ingen som dansade. Alla bara stod i grupper och tog bilder på varandra. Jag åkte hem vid elva tiden för jag var uttråkad.

Kommentarer
Postat av: m

Snopet att det var så dött, men det är kanske ändå ett minne. Kanske studentfesterna hemma blir roligare...

2009-05-01 @ 23:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0