Shopping i Duluth

Igår var jag med min värdfamilj i The mall in Duluth. Jag hade minst tio saker jag verkligen behövde köpa. Bland annat: Vinterjacka, mascara, toppar, tjocktröja och skor. Jag hittade allt utom skor (skomodet är konstigt här). När jag köpte mitt smink fick jag en massa gratisprodukter. Bland annat två sminkväskor. Jag köpte också en vinterjacka som jag verkligen kommer att behöva, det kan bli -30 grader celius under vintern här.



Idag åkte jag, Emily och Heather till Wall Mart där vi köpte andra saker vi behöver. Jag köpte hårspännen, sminkpenvässare och ansiktsrengöringscreme. Ikväll ska vi gå ett skräckspår i skogen. Jag älskade att gå skräckspår, när jag var 10... Men Heather är 23 och hon ska gå så det kanske är kul för vuxna med.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Kanske kan vara dags för oss att putta in lite nya pengar till dej nu! Jag tror att det har löst sig med kontot, ska kolla snart. Du får berätta lite om spökspåret. Hur får ni plats därhemma när storasyster bor där också?

2008-10-12 @ 22:53:53
Postat av: Anonym

Spökspåret var inte mycket att berätta om. Vi gick i skogen med en guide och en del folk hoppade fram utklädda som monster. Det var kul.

Heather och Emily sover i Emilys dubbelsäng.

2008-10-18 @ 05:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0