Nedförsbacke inför halloween

Nu är det onsdag kväll. Jag gillar onsdagar eftersom det då bara är en dag kvar till fredag. Den här fredagen är det halloween. En del folk ska gå utklädda till skolan. Jag vet inte om jag tänker göra det eller inte. Jag har ju inte direkt några utklädningskläder här. Jag skulle kunna klä ut mig till emo. Det borde gå ganska enkelt.

Imorgon ska jag göra sugar skulls i Spanish club efter skolan. Jag tror att det i princip betyder att vi ska lösa socker i vatten och sedan låta lösningen stelna i små skallformar så att det blir små vita skellethuvudgodis. Efter sugar skull making ska jag hem till Cambria för att jobba med vår grups grupparbete för sci fi class. Vi har ett projekt att presentera en sciense fiction film inför klassen. Vår grupp valde Transformers så jag måste på något sätt hinna se den innan imorgon kväll.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Va nice du verkar ha det. Mycket roliga grejer! Sommarvarmt i september lyckost! Ledsen att jag inte har kommenterat innan. Hoppas att du trivs.

2008-11-03 @ 22:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0