Helgen före Halloween

Den här helgen var som vanligt lugn. Jag sov över hos Luna och vi spelade ninteno och tittade på film. Jag lärde mig också en del portugisiska meningar. Tex. vart ska du och vad heter du, Luna sa att portugisiska och spanska är väldigt likt.men jag kunde inte höra mycket likhet, förrutom uttalet.

Min Cross country säsong är över nu. Sista tävlingen var i fredags. Jag har sett fram emot slutet på säsongen ett tag nu. Det är helt enkelt för mycket att ha träning 6 dagar i veckan som vi har haft de senaste veckorna. Jag ser verkligen fram emot lite mer fritid, särskilt som jag och Neil är ihop nu.

Jag har kommit på ett nice sätt att få extra motion under vintern (jag lär verkligen behöva det med de matvanorna som jag har skaffat mig här). Jag använder Shellies löpband medan jag samtidigt använder datorn. Funkar faktiskt väldigt bra. Jag får lite extra motion (bara i gångtakt men ändå) utan att bli uttråkad av det. Nu ska jag titta på det nya avsnittet av Ugly Betty på ABC.com.

Kommentarer
Postat av: Ylva

kul med Neil. Vem är han? Tänker du börja med cross country igen efter vinteruppehållet? ska du kanske åka skidor nu i stället?

2008-10-27 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0