Läskigt husdjur

Jag glömde skriva att Emily köpte en eremitkräfta när vi var och shoppade. Jag har inte sett själva kräftan än för den gömmer sig i sitt skal. Skalet är väldigt coolt för det är målat som en amerikansk fotboll. Emily berättade för mig att hon hade två eremitkräftor när hon var mindre. Den ena hette Ariel och den andra Sebastian och Arielkräftan dödade Sebastian. Senare skulle Ariel ömsa skal så hon kröp ut ur sitt gamla skal men kunde tydligen inte hitta det nya större skal som Emily hade lagt ut för henne i hennes glasbur så hon torkade ut och dog. Sad. :P

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hahahaha! Ta från varrandras kundvagnar, måste verkligen vara en hysterisk rea! :P

Här i Sverige är det väldigt mycket snö faktiskt. Det snöade typ hela helgen och det blev feta kaoset!

2008-11-25 @ 17:31:23
Postat av: Anonym

Men nu smälter snön, lena och jag gjorde en snälykta men den har smällt:(

2008-11-27 @ 20:21:51
Postat av: lotta

jag menar såklart snölykta

2008-11-27 @ 20:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0