Halloween

Halloween!! Inte mycket att skriva om. Bättre att visa alla bilderna jag har från i fredags. Det var dress up day i skolan och många hade klätt ut sig. Jag ville också klä ut mig (det är så high school). Jag tog inte några utklädningskläder med mig så jag klädde ut mig till emo. Det var kul.


Shelby utklädd för senior play (deras höstpjäs)


Ben utklädd inför pjäsen



Jenny utklädd inför pjäsen





Flintstone Wilma.


Katherine




Kyle utklädd till tjejhippie




Neil utklädd till någon slags hårdrockare


Färgkritor.


Emilys kusin Zach, utklädd til fet ballerina.





Jag, utklädd til emo.

Kommentarer
Postat av: Ylva

koola bilder! Jätteroligt att se. Emobilden förvånade mej. jag undervisade just familjen igår om att emos är svartklädda. Men jag har tydligen fel, du vet nog bättre.

2008-11-02 @ 11:42:09
Postat av: Lottis

hihi, feta ballerinan var kul! Flintstone wilma var lik! Roliga bilder överhuvudtaget!

2008-11-03 @ 19:45:04
Postat av: Lenis

Vem var det som hade svart, krullig peruk? Han var kul :) grodan var också kul! Du var ccccoooooooooooooooooollllllllllll!!!!!!!!

2008-11-03 @ 20:22:21
Postat av: sofia

Svart krullig peruk var Adam i min Sci fi class.

Feta ballerinan var min favorit. Han är Emilys kusin.

2008-11-05 @ 00:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0