Början för vintern

Jag skrev ett långt inlägg igår. När jag skulle publicera det var det fel på sidan och allt försvann.
Idag gick vi över till vintertid eller som det heter här, ending of daylight saving time. En vecka efter Sverige, tror jag. Det känns som att vintern är nära. Det har snöat två gånger redan, ingen snö på marken dock.

I lördags var jag och Neil i skateparken. Jag testade att åka skateboard och jag kunde åka över ett av guppen utan att ramla. Nu orkar jag inte skriva mer. Jag har varit trött hela helgen från en crazy cough. Den höll mig vaken de två senaste nätterna. Jag drack hostmedicin men den hjälpte inte.

Idag är det min sista band konsert. Vi ska bara spela militärlåtar.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Va snabbt de verkar gå mellan årstiderna. Det var ju varmt i mitten på september och nu har det snöat två gånger redan, snabba väderförändringar!:P

2008-11-04 @ 12:52:13
Postat av: Pappa

Jag såg på SHS-hemsidan att det skulle vara band concert. Var det många som lyssnade och gick det bra? Gör ni uppehåll under vintern?

2008-11-04 @ 13:15:11
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-04 @ 13:26:34
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Ylva

Ska du inte spela mer sen? Är inte det synd? Glöm inte kolla mailet om din resa. Du får berätta om dina nya ämnen.

2008-11-04 @ 16:49:12
Postat av: Ylva

Vet du att ditt språk börjar amerikaniseras? (ingen kritik, bara ett konstaterande!)

2008-11-04 @ 16:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0