Rockstar

Idag spelade jag rockstar för play station 2 hos Neils granne. Det var väldigt kul. Jag prövad att spela trummor och bas. Trummor var skitsvårt eftersom slagen måste komma så tätt, det var lätt att missa dem.
Eftersom mitt inlägg heter Rockstar kan jag passa på att nämna en sång som är väldigt populär här. Mer bland barnen än bland tonnåringarna dock. Det är rockstar by Nickelback och jag tror inte att någon i Sverige vet vad det är för sång men jag gillar den eftersom en av min värdfamilj släkting Josh, som är tre år har den som favoritsång och varje gång han hör den så sjunger han med, det låter så gulligt :)





Här är en bild på Josh som jag tog i sommras när vi campade med dem.

Här är lite bilder jag har tagit den senaste tiden.


Steve i sina jägarkläder. Alla jägarna har oranga kläder så de syns tydligt och inte blir tagna för rådjur.


Min värdfamil hade pokerkväll med familjen Stone. Shellies kompis Bri håller pokermarker med sina ögonlock.


Här är stekt rådjurshjärta.


Lisa relaxing på min säng.


Thanksgiving hemma hos Grandma Heartman. Väldigt suddig jag vet men det var svårt att få en bra bild. Man ser åtminstonde bordet.


Heather vid superrean at Menards. Emilys arm till vänster.


Släktingar Leksi och Hannah hos grandma Jean. Vi friade Thanksgiving där på lördagen.

Kommentarer
Postat av: Corneilious T. Frazer III

lol nice song.

2008-12-01 @ 05:13:36
Postat av: Anna

Klart man vet vad Rockstar e för låt, den spelas alltid här! Videon oxå:) Borde börjat innan du åkte, men vet inte... Men den e bra, kul video oxå:)

Tycker oxå rockstar e skitkul. Trummorna e väldigt svåra, men det e kul att sjunga:P



Detdär rådjurshjärtat lät inte som nån höjdare du, skulle nog aldrig kunna äta sånt...

Men hur va thanksgiving då? Kul? Väldigt mycket mat?;P



Ha det bra. Puss

2008-12-01 @ 16:01:48
Postat av: Ylva

Tänkte skriva samma sak som Anna om låten. Den hörs väldigt mycket fn. Kul med bilder

2008-12-01 @ 22:05:39
Postat av: Sofia

Nä rådjurshjärta var blä. :) Jag åt rådjurskött senare också men det var inte gått heller. Smakade för "vilt" antar jag ;) Inte van vid sånt.

2008-12-03 @ 03:54:05
Postat av: Anna

Så det handlade inte om att det var ett hjärta du åt då?

Tror jag ätit rådjur, rätt gått har jag för mig isf...:S:)

2008-12-03 @ 19:20:32
Postat av: Sofia

Nä jag gillade inte rådjur, smakade mysko :P

2008-12-04 @ 01:45:33
Postat av: Lotta

Har också spelat rockstar, det e jättekul! Josh är söt tkr jag :)

2008-12-06 @ 16:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0