Jullovet

Jag har ett trevligt jullov här i Wisconsin. Jag har mest varit hemma och umgåts med Heather, Emily och Chris. Vi har spelat Wi, en julkapp till alla. Jag, Chris och Emily har också spelat mycket Rock band på play station 2.  Jag sjöng, Emily gitarr och Chris trummor. Nu har Chrisåkt hem till Streets boro in Ohio för att jobba i Bath bed and beyond innan hans college termin startar. När jag är klar med det här inlägget ska Emily, Heather och jag spela klart vårt risk spel, som jag fick i julklapp, som vi påbörjade för två dagar sedan (risk är ett segt spel).

Juldagen var kul. På morgonen klockan 6 40 (senare än sex iallafall) började vi dela ut julklappar. Alla tyckte om sina gåvor utom Shellie som blev sur för att Steve gav henne en electric heater, hon tyckte han var oromantisk. Men Shellie tyckte iallafall om julklappen hon fick från E, H och mig. Vi hade låtit Shellies kusin Theresa ta kort på oss tidigare i oktober vid en sjö. Och sedan framkallade vi de bästa bilderna och köpte ramar till dem.

På kvällen åkte vi till Shellies mamma och pappa och åt julmiddag och bytte julklappar med dem där. Det var vi, Shellies föräldrar och Shellies bror med hans son, Zach. Han går i samma årsgrupp som mig i Spooner high school.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hon verkar rolig, Shelley!

2008-12-30 @ 10:04:35
Postat av: Lotta

Jag trodde du gillade risk :) Vi har väl det här hemma?

2008-12-31 @ 11:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0