Julafton

Konstigaste julafton hitils. Vi åt ravioli till lunch och sen spelade vi lite kort, femhundra. På kvällen kom familjen Stone och vi åt lasagne som Bri hade lagat. Sedan spelade vi pictionary och alla smakade glögg som Shellie hade fått av en av grannarna. Ingen gillade glöggen förutom Shellies pappa och Chris. Imorgon är det julklappsutdelning före allt annat. Emilly säger att alla måste gå upp klockan 6 på morgonen, eftersom det är tradition. Känns ganska onödigt för mig men jag tror knappast jag kan få henne att ändra åsikt. Hon är mycket envis sometimes. God Jul. (Och grattis på födelsedagen till min bror)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Du känner väl till det där med julotta? Vi har ju inte gått men det gör många och den är kl 7 på morgonen. Jag tror traditionen att stiga upp tidigt juldagsmorgon kanske kommer av att jesus föddes då?

Men du går väl och lägger dig igen efter julklapparna kanske. jag steg upp kvart över 9 i dag och då var bara Lotta vaken. Och Bamse som stampade ilsket.

2008-12-25 @ 15:18:47
Postat av: Andreas

Tack Sofia. Grattis i förskott! :P

2008-12-27 @ 00:33:40
Postat av: Lotta

Jobbigt att stiga upp!!!

2008-12-29 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0