Internet är tillbaka

Skoldansen var instäld på grund av dåligt väder. Plogbilen var inte ute och plogade så vi kunde inte ens åka till Spooner idag. Jag hade tänkt åka skridskor med luna i hokeyhallen (det är för kallt att åka utomhus) men istället har jag suttit hemma och spelat kort och tittat på tv hela dagen.

En bra sak var dock att internet är tillbaka igen. Jag var tvungen att sitta i telefon i 40 minuter och prata med en snorkig receptionist (jag kunde ha sagt: who's the customer men det gjorde jag inte eftersom jag är artig till skillnad från henne). Nu funkar internet igen. Jag har ingen aning om vad felet var.

Nu ska jag kombinera internetet, min laptop och rullbandet på bäst möjliga sätt. Jag ska springa på rullbandet samtidigt som jag kollar på det nya avsnittet av gossip girl online på min dator.

Kommentarer
Postat av: Lotta och Lena

Nu har Agnes, Liv, Dan och Matheus varit här. Vi åt julbord i förväg ;)

2008-12-23 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0