Andra dagen och tredje

Jag har lyckats fixa å ä och ö
Idag har jag spelat poker med Steve, Emily och Emilys pojkvän Ben. Jag kom trea.
Igår vaknade jag klockan fem på morgonen så jag passade på att packa upp allt. Sedan åkte vi till Duluth, en stad typ två timmar bort. Shellies pappa skulle opereras sa hon ville hälsa på honom innan. Sedan var vi i Duluth hela dagen. Vi såg en film på en Cinemax biograf (en biograf som visar filmen i en stor kupol som på Cosmonova). Sedan gick vi runt och kollade på staden. Den låg vid Lake superior och hade en stor hamn där stora lastfartyg åkte från, skeppade typ spannmål.

På kvällen åt vi pasta med hamburgekottbitar i. Alla måltider utom frukost som jag har ätit hittils i USA har varit med hamburgerkott i sig. Till frukost har jag ätit mjolk med amerikanska kalaspuffar båda dagarna. Shellie säger att ingen i familjen gillar bagels (!!!) men att hon kan köpa några till mig nästa gång hon handlar. Nu ska jag äta lunch.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Det var en konstig familj som inte gillar bagels....

äter de inget bröd alls?

2008-08-13 @ 22:50:59
Postat av: samma som ovan

Jag kanske inte ska kalla dem konstiga, men det var ju lite tråkigt för dig kanske...

2008-08-13 @ 22:52:19
Postat av: sofia

De äter inget brod till frukost.

det äter det till mellanmal och lunch och sant. Det spelar ju inte sa stor roll for mig om de inte gillar bagels. Omk jag vill ha det sa koper Shellie det at mig.

2008-08-13 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0