Forsta dan

Nu ar jag framme.
Jag blev mott pa flygplatsen av hela familjen, Shellie, Steve och Emily och Emilys kompis Hanna. Sedan akte vi och at pa A&W och at hamburgare dar sen akte vi till Trego dar dom bor och vi lamnade av Hanna pa vagen i Spooner.

Det kanns fortfarande ganska overkligt att vara har. Hela tiden igar tankte jag, Vad konstigt det kommer att kannas sedan nar jag bor har, men sedan kom jag pa att jag redan bor har.

Annars kanns det jatte bra. Alla ar jatte trevliga och familjens hus ar nice. Deras husdjur ar gulliga, dom har tva katter och en hund och guinea henns (nagon slags faglar som liknar kalkoner). Mitt rum ar ocksa fint, jag laddar upp lite bilder sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0