Flodbadning

Igår var det en riktigt seg dag till och börja med. Jag vaknade sent och sedan satt jag och Emily och kollade på A haunted på tv. Dagtvutbudet här är verkligen otroligt mycket större än i Sverige.

När vi ätit lunch tänkte jag sätta mig i trädgarden och sola lite, då föreslog Emily att vi skulle sticka och bada i en flod istället. Shellie skjutsade oss dit. Hela vägen frågade hon mig om och om igen om jag var bra pa att simma. For eftersom det var en flod så var det ordentligt med strömmar.

Vi badade från en gångbro som gick över floden. Sedan solade vi på bron och när det blev kväll så åkte vi för att äta middag på Subway. Efter det hyrde vi filmen Never back down och kollade på den. Det är Emilys favoritfilm. Jag hade aldrig sett den förut men tyckte att den var bra.

Just nu är klockan nio am här i Wisconsin. Jag har sovit ganska dåligt inatt för jag har fortfarande ont i magen, mag-jetlag. Nu ska jag äta frukost. Shellie köpte bagels till mig igår som jag ska äta av.

Kommentarer
Postat av: frågvis

Hur var det att bada i denna flod?

2008-08-15 @ 21:02:47
Postat av: frågvis

hur är vädret? temperaturen? blåser det mycket? tegnar det?

2008-08-15 @ 21:05:04
Postat av: sofia

Det var kul att bada i floden.

Genomsnittstemperaturen har ar hogre an i Sverige nu under sommaren men fraga mig inte hur varmt det ar har for dom har bara farenheit som jag inte har koll pa an

2008-08-17 @ 17:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0