Cross country meet

Igår var jag på mitt första meet. Det var i staden Grantsburg, 45 minuter från Spooner. Först sprang high school killarna, 5 miles. Sedan sprang high school tjejerna. Vi sprang typ 4 miles. Banan var terräng i skogen, skönt underlag.
Det gick ganska bra för mig med tanken på att jag var helt nybörjare. Jag kom på 15 av 24 plats. Det var även tävling i lag. De lag vars lagmedlemmar fick det bästa resultaten vann. Och vi high school tjejer vann i var kategori. Det var kul. Bilder kommer senare.

Vårt nästa meet är 16 sept i Rice Lake. Jag hoppas på att få ett bätre resultat då.

PS Kolla på den där tanten i blå tröja i filmen fran country konseren. Hon dansade sa där under hela konseren.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad roligt tanten dansade!

2008-09-02 @ 20:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0