Camping

De senaste tre dagarna har jag och min värdfamilj varit och campat med familjens husbil. Vi var på en camping vid en sjö där vi solade och badade och gjorde något som dom kallar tubing. Man sitter på en uppblastbar grej som blir dragen efter en båt.
Jag prövade att åka vattenskidor ocksa och det gör jag inte om. Först tog det hur manga försök som helst att komma upp på skidorna och när jag val kom upp så ramlade jag direkt och eftersom jag inte slapte repet direkt nar jag ramlade så blev jag dragen i vattnet i så snabb fart att jag fick sår pa benen. Inte nice.


Kommentarer
Postat av: mamma

tycker det var modigt av dig att prova, synd att det var så svårt. Tubing var kanske härligare. Hade ni bra väder?

2008-08-25 @ 21:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0